Küldemények nyomonkövetésének beállítása

Ennek a funkciónak köszönhetően a vásárlóid képesek lesznek nyomon követni a csomagjukat. Miután megadtad a rendelési információkat, a fuvarozótól kapsz egy URL címet, amelyet a webáruházadba illesztesz be. A fuvarozó ezután minden egyes szállítmányt összekapcsol egy azonosítóval, amely által lehetséges lesz a csomag nyomkövetése. Arról, hogyan működik a teljes folyamat, a fuvarozó cég weboldalán olvashatsz további információt.

  1. A webáruház szerkesztő felső menüsorában kattints a BEÁLLÍTÁSOK gombra.

kuldemenyek-nyomonkovetesenek-beallitasa

2. Válaszd ki a Webáruház fület, majd kattints a Szállítási módok elem jobb oldalán található Beállítás gombra.

kuldemenyek-nyomonkovetesenek-beallitasa

3. Válaszd ki az előre beállított DHL-opciót. A szállítási módokat bármikor szerkesztheted, vagy létrehozhatsz újat. Részletes utasításokért olvasd el A szállítási módok beállítása cikket.

kuldemenyek-nyomonkovetesenek-beallitasa

4. Megmutatjuk a küldemény követését a DHL példáján keresztül. Ez a lehetőség más szállítmányozó vállalatok által is elérhető. A szállítmány nyomon követésének eljárása hasonló lesz más fuvarozók esetében. Ha másik vállalat szolgáltatásait használod, érdeklődj a szállítmány nyomon követésének lehetőségéről a választott szolgáltatónál.


Menj a DHL honlapjára, és kattints az Express gombra. Add meg a szállító cégtől kapott rendelési számot, majd kattints a Keresés gombra.

kuldemenyek-nyomonkovetesenek-beallitasa

5. Kattints a címsávra, és a rendelés számot módosítsd a címben a {PACKAGE_ID} értékre. Másold ki a szerkesztett URL címet a DHL-oldalról.

kuldemenyek-nyomonkovetesenek-beallitasa

6. Most térj vissza a webáruházban lévő szállítási módokhoz. Illeszd be a kimásolt URL-t a nyomkövetési URL sorába. A beállítások mentéséhez kattints a Mentés gombra.

kuldemenyek-nyomonkovetesenek-beallitasa

A nyomkövetési URL-t csak egyszer kell elhelyezned a szállítási módhoz. Ha a hivatkozás helyes, akkor a nyomkövetés minden más szállítmány esetében is érvényes lesz.

Most már csak össze kell kapcsolni a konkrét megrendelést a nyomkövetési számmal.

7. A webáruház adminisztrációs felületén kattints a Megrendelések lehetőségre.

kuldemenyek-nyomonkovetesenek-beallitasa

8. Válaszd ki azt a megrendelést, amelyhez a nyomkövetési számot meg szeretnéd adni.

kuldemenyek-nyomonkovetesenek-beallitasa

9. Kattints a Rendelés teljesítése lehetőségre.

kuldemenyek-nyomonkovetesenek-beallitasa

10. Jelöld be az Add meg a nyomkövetési adatokat lehetőségre, és írd be a fuvarozó által megkapott csomagszámot. Ugyanabban az ablakban megrendelés-visszaigazolást is küldhetsz az ügyfélnek. Erősítsd meg a választásodat a Rendelés teljesítése gombra kattintva. A rendelések kezelésével kapcsolatos további információkért kattints a Megrendelések kezelése cikkre.

kuldemenyek-nyomonkovetesenek-beallitasa

11. Miután a megrendelést teljesítettre állítottad, a vásárlód automatikus e-mailt fog kapni a megrendelés küldeményének nyomon követésével kapcsolatban. Az e-mail így fog kinézni, melyben egy link is található a nyomonkövetés információhoz.

kuldemenyek-nyomonkovetesenek-beallitasa

 TIPP: Vess egy pillantást a A webáruházad az ügyfeleid szempontjából cikkre.

 


Nem találja a választ a kérdésére?