Szállítási módok beállítása

Ebben a cikkben megmutatjuk, hogyan szerkesztheted az előre beállított szállítási módokat és hogyan tudsz újakat hozzáadni a webáruházadhoz.

  1. A webáruház szerkesztő felső sávján kattints a BEÁLLÍTÁSOK gombra.

szallitasi-modok-beallitasa 

2. Válaszd ki a Webáruház fület, majd kattints a Szállítási módok gomb jobb oldalán található Beállítás gombra.

szallitasi-modok-beallitasa

3. Itt a szállítási mód típusok példáit találod, mint például a Postai szállítmány, DHL vagy Bolti átvétel. Testre szabhatod őket a kiválasztott szállítási módra való kattintással, majd a paraméterek, például a név, az ár vagy az áfa módosítható.

Ebben az ablakban illesztheted be a nyomkövetési URL-t. A küldemény nyomon követésének engedélyezéséhez először új szállítási módot kell beállítanod, majd add meg az URL-címet, amelyet közvetlenül a szállítóval együtt a szállítási számmal együtt is megadhatsz. Tekintsd meg a Szállítási nyomkövetés beállításának részletes útmutatóját. Ez a lehetőség többek között a DHL számára is elérhető. Az eljárás hasonló lesz más fuvarozók esetében.

Győződj meg róla, hogy elmentetted a módosításokat a Mentés gombra kattintva.

szallitasi-modok-beallitasa

4. Az Új szállítási módra kattintva új szállítási módot állíthatsz be.

szallitasi-modok-beallitasa

5. A következő lépésben add meg a szállítási mód nevét és a díjat, amit az ügyfél fizet a szállításért. Mentsd el a választásod a Mentés gombra kattintva.

szallitasi-modok-beallitasa 

6. Ha nincs szükséged az egyik szállítási módra, jelöld meg, majd kattints a Törlés gombra.

szallitasi-modok-beallitasa

Figyelmeztetés: Ha új szállítási módot adsz hozzá a webáruházhoz, az állapot aktív lesz. Ez azt jelenti, hogy a webáruházban létre let hozva, de nem csatlakozik automatikusan a szállító rendszeréhez. Annak érdekében, hogy a webáruházat a kiválasztott szállítási móddal sikeresen összekapcsold, kapcsolatba kell lépned a fuvarozóval, és meg kell egyeznetek az együttműködés feltételeiről.


Nem találja a választ a kérdésére?