Webnode E-mail cím hozzáadása Microsoft Outlook 2016 rendszerhez

Ez a leírás bemutatja, hogy hogyan szinkronizáld Webnode e-mail fiókod Microsoft Outlook 2016 rendszerrel. Ebben a leírásban használt beállítások szinte minden más levelező kliensre érvényesek, és az Outlook régebbi verzióira is használhatók.

Mielőtt szinkronizálnád fiókodat, hozz létre egy e-mail címet a Webnode rendszerén keresztül.

FONTOS: Ahhoz, hogy helyesen állítsd be a webmail fiókod, tudnod kell, hogy melyik Webnode levelezőszerveren található az e-mail fiókod. Ezt az információt az első levélben találod, amelyet az e-mail fiók létrehozása után kaptál. Jelentkezz be az e-mail fiókodba, és nyisd meg azt az e-mailt, hogy lásd, hogy a fiókod a mail1.webnode.com vagy mail2.webnode.com szerveren található-e. Kapcsolatba léphetsz velünk e-mailben a support@webnode.hu címen is.

Az e-mail az alábbi módon néz ki:

Webnode E-mail cím hozzáadása Microsoft Outlook 2016 rendszerhez

Most már be tudod állítani a levelezést a Microsoft Outlook 2016 rendszerben az alábbi lépéseket követve:

1. Nyisd meg a Microsoft Outlook 2016 rendszerét, majd kattints a Fájl gombra.

Webnode E-mail cím hozzáadása Microsoft Outlook 2016 rendszerhez

2. Kattints a Fiók hozzáadása gombra.

Webnode E-mail cím hozzáadása Microsoft Outlook 2016 rendszerhez

3. Válaszd ki a Speciális beállítások elemet, majd jelöld be a saját fiók beállítása manuálisan jelölőnégyzetet, és kattints a Csatlakozás gombra.

Webnode E-mail cím hozzáadása Microsoft Outlook 2016 rendszerhez

4. Válaszd ki a POP vagy IMAP fiók típust. Meg kell adnod az e-mail fiókod jelszavát.

Ha szeretnéd megtudni, hogy mi a különbség az IMAP és a POP között, görgess a cikk végéhez.

Webnode E-mail cím hozzáadása Microsoft Outlook 2016 rendszerhez

5. Miután megadtad a jelszót, megjelenik egy ablak a használt tanúsítványról. Ebben az esetben csak erősítsd meg a tanúsítványt. Ezt követően szükség lehet az alapértelmezett kiszolgáló jelszavának és felhasználónevének megadására is. Ezek a paraméterek azonban nem érvényesek, ezért a Mégse lehetőséget kell választani. A következő ablakban válaszd ki a Fiókbeállítások módosítása lehetőséget.

Ha a fenti ablakok nem jelennek meg, folytasd a 6. ponttal.

6. Add meg a helyes levelezőszervert. A kiszolgáló portok száma a fiók típusától (POP vagy IMAP) függően változik.

7. a) POP fiók beállítása:

Bejövő levelezőszerver mail1.webnode.com vagy mail2.webnode.com

Kimenő levelezőszerver mail1.webnode.com vagy mail2.webnode.com

Bejövő üzenetek kiszolgálója (POP3): 995

Kimenő üzenetek kiszolgálója (SMTP): 465

Jelöld be a A kiszolgáló titkosított kapcsolatot igényel (SSL / TLS) jelölőnégyzetet.

Webnode E-mail cím hozzáadása Microsoft Outlook 2016 rendszerhez

b) IMAP-fiókbeállítások

Bejövő levelezőszerver mail1.webnode.com vagy mail2.webnode.com

Kimenő levelezőszerver mail1.webnode.com vagy mail2.webnode.com

Bejövő üzenetek kiszolgálója (POP3): 993

Kimenő üzenetek kiszolgálója (SMTP): 465

Válaszd ki az SSL / TLS titkosítás típusát.

Megjegyzés: Az IMAP-fiókhoz mindig helyesen kell beállítania a mappákat. További információ a 9. pontban található.

Webnode E-mail cím hozzáadása Microsoft Outlook 2016 rendszerhez

 

8. Kattints a Tovább gombra. Meg kell adnod az e-mail jelszavát. Miután beléptél, látni fogod, hogy a fiók megfelelően lett beállítva.

Webnode E-mail cím hozzáadása Microsoft Outlook 2016 rendszerhez

9. Ha IMAP-fiókot használsz, akkor még meg kell adnod az Outlook mappák beállításait az Outlook programban. Lépj be az Outlookba, és kattints jobb gombbal a Bejövő mappára. Ezután válaszd ki az IMAP mappákat.

Webnode E-mail cím hozzáadása Microsoft Outlook 2016 rendszerhez

10. A következő lépésben ne jelöld be a Csak az előfizetett mappák megjelenítése az Outlookban jelölőnégyzetet. Ezzel ez az opció letiltásra kerül.

Webnode E-mail cím hozzáadása Microsoft Outlook 2016 rendszerhez

Ezután megkezdődik az e-mailek és mappák betöltése. Ha sok e-mailed van, a folyamat hosszabb ideig is eltarthat. Várj néhány percet, vagy próbáld újraindítani az Outlook programot.

Ezzel a postafiókod be van állítva és csatlakozva van a levelezőprogramhoz.

A kezdőlapon keresztül is bejelentkezhetsz a postafiókodba.

TIPP:

1. Mi a különbség a POP és az IMAP között?

A POP és az IMAP egyaránt bejövő e-mail protokoll, ahogyan a levelező kliens kezeli a bejövő üzeneteket, amelyeket a levelezőszerveren tárolnak.

POP (POP3) használatakor az üzenetek a készülékre letöltésre kerülnek. Ez azt jelenti, hogy törlésre kerülnek a szerverről, és nem fogod tudni elolvasni őket másik számítógépen vagy egy másik kliensen keresztül. A POP előnye, hogy az üzenetek internethez való csatlakozás nélkül is elérhetőek lesznek a számítógépen. A POP protokoll a legjobb azok számára, akik rossz vagy lassú internetkapcsolattal rendelkeznek, vagy akik csak egy eszközt használnak az e-mailek kezeléséhez.

Az IMAP - a POP-szel ellentétben - valós idejű üzeneteket jelenít meg a levelezőszerveren. Az egyik készüléken végrehajtott módosítások ezután a másik eszközön vagy más levelező kliensen is megjelennek. Ha például törlöd a bejövő e-mailt a mobiltelefonon, ez a változás látható az összes többi eszközön, például a webes levelezőfelületen is. Az összes e-mailt bármely eszközről elküldheted. Ne feledd, hogy az IMAP állandó internetkapcsolatot igényel.

Ha gyakran utazol, és az e-mailjeidet több eszközön is kezeled, az IMAP jobb megoldás az Ön számára.

2. Az e-mail fiókot nem tudod használni az e-mail kliensben?

Technikai csapatunk szívesen segít a beállításokban. Csak tudasd velünk, hogy milyen e-mailt szeretnél beállítani, és milyen levelező klienst szeretnél használni. A legjobb, ha a Webnode-fiókod adminisztrációjában található kapcsolati űrlap segítségével lépsz velünk kapcsolatba.

A válaszadás felgyorsítása érdekében kérjük, küldj nekünk képernyőképet az e-mail kliens beállításairól (különösen ahol a levelezőszerverek és a portok láthatóak). Ha hibaüzenetet kapsz, kérjük, küldj arról is egy képernyőképet.


Nem találja a választ a kérdésére?