A keresőoptimalizálás alapjai és a keresőmotorok (a látogatottság javítása)

1. Legyen a honlapod az üzleti érdeklődésednek megfelelően naprakész
Különösképpen fontos a cikkeid vagy oldalaid címében a kulcsszavak használata. Például ha cipőket árulsz, és egy speciális ajánlatod van, 3 különböző címet is írhatsz, különböző behatással:

Első cím: A hét ajánlata - Ez a cím azokat a látogatókat fogja a honlapodra vonzani, akik olyan szavakra kerestek rá, mint "ajánlat" és "hét", de nem azért, amiket te árulsz: a cipőkért. Így sok olyan látogatót is szerezhetsz, akik nem érdeklődnek a terméked iránt. 

Második cím: Sport cipőt kínálunk - Ez a cím már jobb azoknak, akik "cipőt" keresnek. Ez már alkalmasabb, mert olyan látogatókat fogsz kapni, akik tényleg a kínálatod iránt érdeklődnek.

Harmadik cím: Sport cipőt kínálunk New York-ban - Ez a cím ugyanolyan hatásos, mint a második, de leszűkíti az eredményt azokra, akik egy meghatározott városban/államban/országban érdeklődnek a címben leírt ajánlat iránt.

2. Legyen saját domain neved
A keresőmotorok összefüggést keresnek a honlap tartalmában, épp úgy, mint a honlap nevében. Így ha felépítettél már egy elismert márkát, hatékony stratégia lehet a domain névbe belefoglalni a márkádat.

Ha még nem építettél fel egy márka nevet, talán érdemesebb lenne leírni az üzlet vagy a tevékenységi kör nevét a domain névbe. 
(pl. NewYorkcipok.com vagy CipokNewYorkban.com)

Tipp: A Webnode regisztrálni tud neked saját domain nevet közvetlenül a honlapod admin felületéről.

3. Ellenőrizd az oldalad a Google Webmester eszközökkel
Ha már van aktuális tartalmad és regisztráltál egy domain nevet, megéri leellenőriztetni a honlapodat a Google -el, hogy elkezdhesd indexelni azokkal a kulcsszavakkal, amiket kiválasztottál.

Nézd meg, hogyan tudod ellenőriztetni a honlapodat a súgónkban található Google Webmester eszközök segítségével.
Ha többet szeretnél megtudni a direkt Google-ben történő optimalizálásról, a Google Keresőmotor-optimalizálási útmutató kezdőknek című leírást mindenképpen ajánljuk.

4. A szociális hálózatok hatékony használata
A látogatóiddal, ügyfeleiddel és partnereiddel való kapcsolat fenntartása fontos és ennek egyik hatékony módja a szociális hálózatok használata. Számos szociális hálózat létezik, de mi most a Facebook -ra koncentrálunk, amelyik az egyik legnépszerűbb. Készíthetsz oldalt a honlapod "rajongóinak" a Facebook-on, valami hasonlót, mint a Webnode oldala, amit itt láthatsz: 
https://www.facebook.com/WebnodeMagyar

Ha többet szeretnél tudni a Facebook rajongói oldalairól, kattints erre a linkre:  
http://www.facebook.com/help/?page=168617716530627

Amint készítettél egy rajongói oldalt a Facebook-on, el tudsz helyezni egy "Like" gombot ("Like doboz") az oldaladon, hogy a látogatóid az oldal rajongói legyenek. Készítettünk egy oktató cikket is, amiben megmutatjuk hogyan tudsz "Like" gombot elhelyezni a Webnode projekteden: Adj "Tetszik" Like dobozt az oldaladhoz.


Nem találja a választ a kérdésére?