Hogyan készítsünk sikeres webáruházat

webáruház

Szeretnél saját webáruházat nyitni? Ez egy nagyszerű módja, hogy extra bevételre tegyél szert vagy saját vállalkozást hozz létre. A legnehezebb kérdés az az, hogyan kezdj hozzá, mi ebben segítünk.

A jó hír az, hogy nem kell óriási befektetés vagy technikai tudás, hogy saját webáruházat hozz létre. Csak tanuld meg, hogyan használd weboldal szerkesztőnket. Biztosítlak, hogy pofonegyszerű. Tudástárunk készen várja, hogy segíthessen.

Mielőtt elkezdenéd saját webáruházad szerkeszteni, olvasd el tippjeinket:

Először is, mit fogsz árulni?

Nagy kihívás, hogy kitűnj a több ezer termékből álló zsúfolt piacon, igaz? Próbáld meg elemezni Google Trends népszerű termékeit. Növelheted sikerességed esélyeit, ha alaposan tanulmányozod a piacot.

Válassz egy hívogató sablont

Nem számít mit árulsz, ha ezt egy olyan weboldalon árulod, amelynek megjelenése nem megfelelő. Az első benyomás nagyon fontos és a tetszetős dizájnt mindig figyelembe kell venni. Ha a Webnode szereksztőjét használod, akkor nem lesz szükséged weboldal dizájnerre. Sablonjaink letisztultak és intuitívak, készen állnak termékeid eladására. Győződj meg róla, hogy kiváló minőségű fotókat használsz termékeidről és kerüld a felesleges figyelemelterelést. Ne feledd, egy kép ezer szóval felér.

Figyelj oda ügyfeleidre

A kétségek eloszlatása mind a vásárlás előtt, mind a vásárlás során a kételkedő látogatóból potenciális ügyfelet varázsolhat. Adj hozzá egy élő chat opciót webáruházadhoz a Smartsupp segítségével és azonnali támogatást nyújthatsz ügyfeleidnek.

Bizalomépítés

Fontos, hogy vásárlóid tudják, hogy ki vagy. Erre használhatod a „Rólunk” opciót. Röviden mondd el történeted és mindig legyen jól látható kapcsolattartási adataid (telefon, e-mail, cím, stb.), hogy vásárlóid tudják hol találnak.

Hallottad már a „Ha nem elégedett, visszatérítjük a befizetett összeget” kifejezést? Ez határozottan növeli ügyfelek bizalmát. Hagyd őket visszaküldeni néhány terméket, ha meggondolták magukat vagy csak azért, mert nem az, amit kerestek. Minél rugalmasabb vagy, annál jobban fognak vásárlóid bízni benned.

Használj marketing eszközöket

Kapcsold össze webáruházat közösségi oldalakkal és építs ki pozitív kapcsolatot vásárlóiddal.

A Google Analytics eszközök segítenek nyomon követni, hogy mely közösségi oldalak a legjövedelmezőbbek, hogy ezekre fókuszálhass. Tudtad, hogy van egy tutorial videónk, hogy hogyan használd a Google Analytics-et? Nézd meg milyen egyszerű beállítani.

Hírlevelek küldése egy kiváló lehetőség ügyfeleid elérésére. Gyűjtsd össze vásárlóid e-mail címét, így kiépítheted ügyfélköröd. Győződj meg róla, hogy vásárlóid valóban szeretnének kapni hírleveleket. Webnode ezt pofonegyszerűvé teszi. Minden sablonunk beépített jelölőnégyzetet tartalmaz a vásárlók részére, hogy eldöntsék, hogy szeretnének-e hírlevelet kapni. Nem mindenki szeretne hírleveleket kapni, de a kapcsolatok listája biztosan növekedni fog az idő múlásával.

Ezután megfigyelheted érdeklődésüket és konkrét üzeneteket hozhatsz létre az igényekre összpontosítva. Ezáltal fokozhatod az eladások számát, növelheted a bevételt, és hírleveleid egy hatékony üzleti eszközzé alakíthatod.

A titok a blogban rejlik

A blogok nagyon hasznosak lehetnek online áruházad forgalma szempontjából. Használj kulcsszavakat cikkeidben és lassan, de biztosan jobb pozíciót fogsz elérni a keresési eredmények között. Ne felejtsd el karbantartani blogodat és rendszeresen frissítsd eredeti tartalommal.

A Google Analytics is pontos adatokkal szolgálhat arról, hogy hány látogatást kaptál blogbejegyzéseidtől. A magas számú látogatottsággal bíró régi cikkek nagy inspirációs forrást jelenthetnek a jövőbeni cikkek számára.

Tégy elérhetővé különböző fizetési és szállítási módokat. Készíts PayPal üzleti fiókot, hogy fogadhass hitel- és bankkártyás fizetéseket. Ügyfeleidnek nem kell PayPal fiókot beállítaniuk, hogy fizethessenek megrendeléseikért és biztosak lehetnek benne, hogy pénzük biztonságban van. Más módszereket is kínálhatsz, például banki átutalás vagy készpénz.

Különböző szállítási módok

Adj webáruházadhoz különböző szállítási módokat (DHL, FedEx, UPS, stb.). A rendeléskövetés opcióval ügyfeleid folyamatosan figyelemmel kísérhetik a megrendelt termék szállítását.

Gondoltál már arra, hogy ingyenes szállítást kínálj? Szállítási költségek visszatarthatják ügyfeleid a vásárlástól. Másrészt az „Ingyenes” szó használata nagyon vonzónak bizonyulhat. Nagyobb kezdeti befektetésre készülhetsz, de hamarosan pozitív visszajelzéseket fogsz kapni.

Figyeld meg a konkurenciát

Számos webáruház árulhat hasonló termékeket. A siker érdekében kövesd nyomon a piacot és versenytársaid. Ez segíteni fog abban, hogy tudd mit kell változtatni weboldaladon ahhoz, hogy megtartsd ügyfeleid vagy újakat szerezz.

Kedvezmények

Kínálj kedvezményeket és figyeld meg az értékesítés növekedését. Mindig csábítóbb az akciós termék. Különféle kedvezmények az ügyfeleid számára mindenképpen jó ötlet az értékesítés javítására.

SEO

Javítsd az SEO-t (Search Engine Optimization, keresőoptimalizálás) és webáruházad láthatóságát a keresőmotorokban. A Google Search Console és saját SEO eszközeid segíthetnek weboldalad pozícióját javítani a keresési eredmények között. A jobb pozíció több látogatót fog hozni.

Az olyan platformokhoz való kapcsolódás, mint a Google Shopping, eBay E-Commerce vagy a Facebookon létrehozott katalógus létrehozása, jelentősen javíthatja pozíciód az interneten.

Ennyi az egész! Alkalmazd tippjeinket, állítsd be webáruházad, tudd meg mit gondolnak a látogatóid és gondolt át, min lehetne javítani. Minél jobban ismered a célpiacot és az ügyfeleid, annál előnyösebb leszel versenytársaiddal szemben.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Még nincsenek megjegyzések. Legyél te az első!