Mit árulj online? A legjobb termékek online értékesítésre

webáruház

Az online értékesítés rendkívül nyereséges lehet, de mielőtt elkezdenéd, olvasd el tippjeinket, hogy biztos a helyes úton járj.

Szeretnéd terméked értékesíteni az interneten, de nem tudod hol kezd el? Talán van már webáruházad és szeretnéd bővíteni termékpalettáját? Mindkét esetben cikkünk sokat segíthet, hogy új lehetőségeket találj vállalkozásodnak. Manapság mindenki nyithat webáruházat, de a sikerhez vezető út rögös lehet. Alapvetően három dologra van szükséged ahhoz, hogy sikeres legyen online értékesítésed:

  • Kínáld a legjobb termékeket vásárlóidnak
  • Rendelkezz jó marketing készségekkel
  • Legyen látványos és felhasználóbarát webáruházad

Termékek tekintetében általában két lehetőséged van, hogy pontosan mit árulj:

  • Niche termékek

Ha van hobbid vagy ismersz valakit, aki egyedi és elképesztő termékeket készít, az egy tökéletes kiindulópont lehet webáruházad elkezdéséhez és hamar elkezdhetsz nyereséget termelni. Ha van ötleted új termékre, amire nagy a kereslet, próbáld meg!

  • Népszerű termékek

Néhány webáruház azért sikeres, mert olyan termékeket kínálnak, amelyeket az emberek gyakran keresnek, például ruhákat, játékokat vagy ételeket. Sajnos ezeken a területeken nagy a verseny. Azonban, ha azt gondolod, hogy vállalkozásod valamivel jobbat tud ajánlani, mint versenytársaid, akkor egyedülállóvá és piacvezetővé válhatsz.

A nyolc legjobb tipp az online értékesítéshez

1. Kézműves, kézműves, kézműves

Ha van tehetséged a kézműves termékek készítéséhez, akkor miért ne profitálnál belőle? Tudsz horgolni vagy ékszereket készíteni?  Vagy a te veteményes kerted a legjobb a környékeden? Miért ne keresnél újabb ügyfélkört online? Ez egy nagyszerű lehetőség, hogy kiterjeszd vállalkozásod.

2. Fényképek, festmények

Talán szkeptikus vagy, de vessünk egy pillantást az üzleti adatokra. A Shutterstock mintegy 70 millió fotót, videót és illusztrációt kínál eladásra, ami azt mutatja, hogy a fénykép az egyik legnépszerűbb digitális termék.

3. Videók és tanfolyamok

Az oktatás is jó ötlet lehet egy online áruház számára. Hogyan? Online videókkal és tanfolyamokkal. Létrehozhatsz oktató videókat és bevételt szerezhetsz szakismeretedből az online tanfolyamok értékesítésével. Mint például az Udemy, ahol oktató videókat árulnak és rendkívül sikeresek. Ez egy tökéletes példa arra, hogyan kezdheted el vállalkozásod.

4. Könyvek, e-könyvek

Könyveket írsz? Vagy több ezer könyved van otthon? Ahogy Te is jól tudod, nem minden könyvet tárolnál évekig a polcodon. Kiolvasás után legjobb, ha megtisztítod könyvespolcod és eladod a használt könyveket.

5. Élelmiszerek, sütemények

Szenvedélyes szakács, esetleg cukrász vagy? Ez nem csak a hobbid, de a szenvedélyed is? Nem kell híres Michelin-csillagos szakácsnak lenned, hogy aranyos muffinokat vagy lenyűgöző születésnapi tortákat árulj webáruházadban. Van egy pizzériád és fontolgatod, hogy online is áruld a pizzákat? Növeld vállalkozásod sikerét online!

6. Ruházat, játékok és minden ami kereskedelem

A gyermekek már felnőttek és megvannak régi ruháik, amelyeket csak egyszer viseltek? Van olyan játékuk, amivel már nem játszanak vagy egy aranyos kerékpár, ami már túl kicsi? Lehet, hogy másnak feldobod a napját feleslegessé vált holmijaiddal. Használt vagy új, nem számít. Mindkettőre nagy a kereslet és ha helyesen építed fel webáruházad, ügyfeleid könnyen megtalálhatják a terméket, amelyre szükségük van.

7. Ajándékok, szuvenírek

Van egy nagyszerű ötleted, ami mindenkit boldoggá tehet? Árusítsd webáruházadban és segíts másoknak, hogy meglepjék szeretteiket. Csak a képzeleted szab határt.

8. Használt tárgyak

Van pár holmid otthon, amit nem használsz többé? Add el! Számos olyan weboldal található, amelyeken a régi dolgokat lehet eladni. Miért ne hozhatnál létre Te egy teljesen új webáruházat.

 

Eldöntötted, hogy milyen termékeket szeretnél árusítani? Akkor most már pihenhetsz. A nehéz részén már túl vagy. Most már csak azon kell agyalnod, hogyan alakítod ki a weboldalad és hol hozhatod létre.

Mielőtt elkezdenéd webáruházad, ne feledkezz meg a következőkről:

  1. A termék, amit szeretnél árusítani, alkalmas online értékesítésre?
  2. Van-e igény a termékedre? Lesznek ügyfeleid?
  3. Milyen fizetési lehetőségeket kínálsz?
  4. Milyen szállítási lehetőségeket szeretnél ajánlani?

Ha minden meg van, amire szükséged lehet, kezdj el gondolkodni azon, hogyan készíts saját webáruházat online szerkesztővel, mint például a Webnode. Online áruház létrehozásakor fordíts figyelmet az alábbiakra:

  1. Válassz egy fülbemászó cég nevet, amit az ügyfelek könnyen megjegyeznek.
  2. Találj egy szép sablont, amely megfelel a termékeidnek.

Vezess be egyértelmű és egyszerű vásárlási folyamatot, hogy ügyfeleid könnyen befejezhessék megrendelésüket.

Van egy érdekes terméked vagy tipped az online értékesítéshez? Oszd meg velünk a történetét és tapasztalatod!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Még nincsenek megjegyzések. Legyél te az első!