Általános Szerződési Feltételek

Üdvözlünk a Webnode-nál!

A Webnode webalapú szolgáltatás/termék, amely a “Webnode AG”, Gartenstrasse 3, 6304, Zug, Svájcban alapított cég tulajdona és támogatója.

A Webnode Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF), a Domain név szabályzata, az Adatvédelmi Szabályzata és az Adatfeldolgozási szerződése.

A WEBNODE WEBOLDAL, TERMÉKE VAGY SZOLGÁLTATÁSA HASZNÁLATÁVAL A FELHASZNÁLÓ BELEEGYEZIK A JELEN ÁLTALÁNOS FELTÉTELEK ELFOGADÁSÁBA, VALAMINT ESETLEGES VÁLTOZÁSOKBA.

AMENNYIBEN A FELHASZNÁLÓ NEM EGYEZIK BELE A FELTÉTELEKBE, AKKOR NE HASZNÁLJA A WEBNODE.COM WEBOLDALT, TERMÉKEIT.

FELHASZNÁLÓI FELTÉTELEK

A Webnode honlapját, annak tartalma, termékei és szolgáltatásai igénybevehetők minden nagykorú személy részéről, aki jogosult szerződés megkötésére (kötelező érvényű megállapodások). Ennek bizonyítéka kérhető az összes (vagy néhány) szolgáltatás és / vagy termék hozzáférésekor azonosítási vagy elérhetőségi adatok megadásának formájában.

A jelen Felhasználói feltételek a Webnode és a Felhasználó között jön létre. Más személy ezekre nem jogosult.

Ha bármely bíróság vagy hatóság úgy dönt, hogy a jelen Felhasználói feltételek rendelkezése érvénytelen vagy végrehajthatatlan, ez eltörlésre kerül és törölni kell, és a fennmaradó Felhasználói feltételek továbbra is teljes érvényben és hatályban maradnak.

Ha a Felhasználói feltételek összeegyeztethetetlen feltételekkel rendelkeznek a Webnode-nál történő regisztrációkor az Általános feltételekkel (adott esetben) akkor Felhasználói feltételek érvényesek, amennyiben a Webnode másként nem rendelkezik kiegészítő dokumentációval az ügyfélszolgálatról.

1. Meghatározás

A jelen Általános feltételekben, a „Felhasználó” a weboldal, annak tartalmának, termékeinek és szolgáltatásainak felhasználójára vonatkozik. A „Webnode”, valamint „Mi” a Webnode AG-ra vonatkozik. A „Felhasználói adatok” a felhasználó által megadott személyes adatokra vonatkoznak, melyek a Webnode weboldal birtokába kerülhetnek regisztrációkor vagy a Webnode termékeinek szolgáltatásainak megvásárlásakor. A „Weboldalunk” a „webnode.com” és társoldalaira vonatkozik. A „Webnode weboldalak” felhasználóink oldalaira vonatkozik, amelyet a Webnode rendszerrel készítettek. Harmadik félnek számít minden Webnode-tól független személy/entitás/cég.

A jogi szabályok miatt különbségek teszünk a Felhasználók között, aki magánszemély, tehát a velünk kötött szerződés során nem üzleti tevékenységet folytat, attól a felhasználótól, aki üzleti tevékenységet folytat, vagy vállalkozó. Amennyiben a rendelés során megadja az azonosítóját, akkor egyetért azzal, hogy rá az üzleti tevékenységet folytató felhasználók szabályai érvényesek.

2. Szolgáltatások

2.1 Ingyenes verzió

A Webnode webhelyek létrehozására és tárolására kínált alapvető rendszere teljesen ingyenes minden felhasználó számára. Ingyenes verzióink jellemzői az adott webhely típusára vonatkoznak. Az ingyenes verzió elsősorban a tárhely, a havi adatforgalom, a rendelkezésre álló e-mail címek száma és továbbiak szempontjából korlátozott. A szolgáltatásaink pontos és naprakész leírása megtekintéséhez kérjük, látogasson el az Árlista oldalunkra.

2.2 Prémium szolgáltatások

A haladó funkciók egyikének (például megnövelt tárhely, saját domain vagy egyedi kialakítás) használatához beszerezheti egy vagy több prémium szolgáltatásunkat. Jelenleg ezek magukban foglalják a fent említett funkciókat, valamint a prémium ügyfélszolgálatot, az adatok biztonsági mentését és helyreállítását, az üzleti statisztikákat, a testreszabott láblécet, az online hirdetési kampányokat és még sok más, már elérhető vagy folyamatban lévő szolgáltatást. Szolgáltatásaink pontos és naprakész leírása érdekében kérjük, tekintse meg az Árlistánkat.

3. Fizetett Szolgáltatások

3.1 Árak

Az összes szolgáltatásnak van egy meghatározott ára, amelyet ideiglenesen fel lehet cserélni speciális / promóciós árakra. Az árak áttekintése megtalálható az Árlistában. A végső árat, beleértve az összes alkalmazandó adót és díjat, mindig megjelenik a felhasználónak a vásárlás során még a fizetés előtt. Nem számolunk fel költségeket, amelyek a szolgáltatás vagy a termék szállításával kapcsolatosak.

3.2 A Prémium szolgáltatások megvásárlása

Az összes prémium szolgáltatás megrendelhető a projekt adminisztrációjában. További információkért vagy a Prémium szolgáltatással kapcsolatos kérdésekkel kérjük vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal.

4. Domain név (fizetett szolgáltatás)

4.1 Domain név regisztráció és tulajdonjog

Az a személy vagy szervezet, aki megvásárolta a domaint, a törvényes tulajdonosa. A Webnode kizárólag műszaki adminisztrátorként és felületként (ügynökként) működik a felhasználó és a domain nevet szolgáltató szervezet között.

Ha Ön (a domain tulajdonosa) úgy dönt, hogy nem hosszabbítja meg a domaint, a Webnode nem felelős a domain lejártának eredményeként vagy azt követően felmerülő problémákért. Ha nem fizeti be időben a domain megújítását, akkor a domain helyrehozhatatlanul elveszhet, és a Webnode nem tehető felelőssé. Alapértelmezés szerint minden domain zárolva van az átvitelhez. A tulajdonos kérésére kinyitható. Az elérhető domainek jelenlegi listáját a Domain árlistában találja.

4.2 Domain megújítása

A domain megújítható a vásárlás napjától a projekt adminisztrációjában megjelölt lejárati dátum előtti napig. A domain megújítását akkor tekinhető kifizetettnek, ha a fizetési dátum megelőzi a lejárat dátumát. A fizetési dátum akkor kerül beállításra, amikor a választott fizetési egység (azaz a fizetési mód szolgáltatója) megerősíti a fizetés sikeres megérkezését. Ha a Domain megújítást nem fizetik ki időben, akkor a domain karanténba kerül. A domain kiváltható a karanténból, de adminisztratív díj kerül felszámításra. Az adminisztratív díjak áttekintése megtalálható a Weboldalunkon a Domain Név Szabályzata alatt.

4.3 A regisztráció és a szerződés visszavonása

Ha Ön Felhasználó, akkor a jelen Általános Szerződési Feltételek 6.5. Szakaszában megadott határidőn belül joga van elállni a szerződéstől. Ezúton kifejezetten hozzájárul nekünk ahhoz, hogy a szolgáltatást a felmondási időszak vége előtt teljesítsük. Ha a szerződés fő tárgyát a felmondási időszak vége előtt teljesítjük, akkor nincs joga a szerződéstől elállni.

4.4 Privát domain regisztráció

A domain regisztrációval továbbra is fenntartható a Felhasználó személyes biztonsága/anonimitása a SPAM (kéretlen elektronikus üzenetekkel) vagy az adatbázisokban való megjelenéssel szemben. A regisztráció során a Felhasználó köteles megadni elérhetőségét, amely csak a számlázáshoz szükséges (pl. számla kiállítása). Privát domain regisztráció esetén személyes adatait nem hozzuk nyilvánosságra, és az Anonymouse Domains, s.r.o., vagy más harmadik fél elérhetőségére cseréljük. A privát regisztráció szolgáltatását az Anonymouse Domains, s.r.o. (Regisztrációs szám: 28296800, Cím: Hlinky 995/70, Staré Brno, 603 00 Brno) cég vagy harmadik fél biztosítja a Felhasználási Feltételeiknek megfelelően. A Felhasználási Feltételek itt találhatóak: http://www.anonymousedomains.com/service-agreement.html

5. Szerződéskötés és szerződés visszavonása

5.1 Szerződés

A termék vagy szolgáltatás megvásárlása elektronikus megrendeléssel teljesíthető. A kínált termék vagy szolgáltatás weboldalunkon történő megrendelése szerződéskötési javaslatnak minősül. A szolgáltatás megrendelése és a fizetés sikeres teljesítése után kötelező érvényű szerződés köttetik Ön és Webnode között. A befizetés akkor tekinthető „Sikeresen teljesítettnek”, ha a teljes összeget kifizette, és számla elérhető a Webnode fiókjának adminisztrációjába való belépés után, a jobb oldali menüben, a „Számláim” szakaszban. A szerződéstől való elállásra konkrét kritériumok és feltételek vonatkoznak (lásd a 6.5 részt)

5.2 Szerződés visszavonása

A szerződés visszavonása akkor is lehetséges, ha a lemondási időszak még nem járt le, ha Ön nem kéri a költségek visszatérítését. A vásárolt szolgáltatások megszüntetésére vagy megváltoztatására irányuló kérelmeket (azaz bármely olyan kérelmet, amely hatással lehet a projekt funkcióira) Önnek (a projekt tulajdonosa) írásban (e-mailben) kell benyújtania a projekt regisztrálásához használt címről.

5.3 A szerződés időtartama

A megvásárolható weboldal csomagok 1-től 10 éves szerződéssel járnak. A domainek minimum 1-2 éves (a szolgáltatótól függően) és legfeljebb 10 éves szerződéssel vásárolhatók meg. A többi szolgáltatásra, amennyiben ez nincs meghatározva külön a fizetéskor, a szolgáltatásnyújtás kezdetekor megszűnik a szerződés. Szolgáltatásaink pontos és naprakész leírása érdekében kérjük, nézze meg Árlistánkat.

5.4 A rendelési adatok helyesbítése

Ha téves adatokat adott meg az elektronikus megrendelés létrehozása során, azonnal értesítse ügyfélszolgálatunkat. Felhívjuk figyelmét, hogy az adatokat csak a megrendelés létrehozásától számított két órán belül lehet megváltoztatni. Előfordulhat, hogy az ezen időszak után benyújtott kérelmek nem kerülnek sikeresen feldolgozásra.

5.5 A felhasználó hozzájárulása a kommunikáció távoli felhasználásához

Ezúton beleegyezését adja nekünk a távoli kommunikációs eszközök használatára a szerződés megkötése során. A távközlés eszközeivel a Felhasználóval kapcsolatban felmerült költségeket (például az internet-kapcsolat költségeit, telefon költségeit) a Felhasználó fedezi.

6. Kifizetések/Díjak és Visszatérítés

6.1 Fizetési módok

A Prémium szolgáltatások PayPal, kreditkártya, banki átutaláson keresztül és más, ország specifikus fizetési módon keresztül kerülhetnek kifizetésre (beleértve a Webnode bankszámlára történő befizetést).

Banki átutalás esetén, minden információ megadása szükséges a Prémium szolgáltatások megrendelési lapján. Továbbá, minden plusz költség amely a banki átutalás díját képezheti, azt a Felhasználót terheli, nem a Webnode-ot.

Figyelem: Ön felelős azért, hogy helyes információkat írjon a fizetési kérelemre. Kérjük, ellenőrizze, hogy minden mező kitöltött-e, és hogy a megadott adatok pontosak-e. A Webnode nem vállal felelősséget a helytelen vagy elégtelen felhasználói információk miatt elutasított kérelmekért. Különös figyelmet kell fordítani a helyesen megadott hivatkozási számra.

6.2 Fizetés feldolgozása

Amennyiben kártyás vagy PayPal-os fizetés választ, akkor hozzájárul, hogy a Webnode (akár közvetlenül, leányvállalat vagy harmadik fél által) begyűjtse a kártya vagy a fiók adatait. A fizetési információk tárolásra kerülnek a fizetési folyamat során a későbbi használat érdekében, így az automatikus megújítással a vásárlás folyamata gyorsabb és kényelmesebbé válik. Az összes fizetési folyamat biztonságos és PCI-kompatibilis.

6.3 Ismétlődő fizetés (automatikus megújítás)

Ha a felhasználó a prémium szolgáltatás vásárlásakor bankkártyát vagy PayPal fizetési eszközt használ, bizonyos esetekben az automatikus megújítás elérhetővé válhat. A megújítás gyakorisága havi vagy évi jellegű, a fizetési típustól függően. Évi megújítás esetén, az összeg a szolgáltatás lejárata előtt kerül felszámolásra. Az automatikus megújításról és az azt követő kifizetésről a törvény által előírt határidőn belül előre értesítést küldünk.

Az automatikus megújítás bármikor törölhető a weboldal adminisztrációs felületén. Ameddig nem kerül törlésre a megújítás, addig a Webnode-ot felhatalmazza, hogy levonja a fiókjáról vagy kártyájáról a befizetést a szolgáltatásokra.

6.4 Fizetési dátum és aktivációs dátum

A fizetési dátum a pénzösszeg sikeres megérkezését jelzi a használt fizetési módon keresztül (pl. a fizetési szolgáltatónál). A kreditkártyás vagy PayPallel történő fizetés esetén az összeget azonnal levonjuk a Felhasználó számlájáról. Továbbá, a fizetés és az aktiváció datuma ugyanaz, kivéve, ha a kifizetett megrendelés rendezetlen maradt. Ez esetben az aktiváció pár nappal elhúzódhat.

6.5 Visszatérítések igénylése

Önnek joga van az aktiválástól számított 15 napon belül elállni a szerződéstől. A szolgáltatás automatikus megújítása esetén a szerződéstől nem lehet elállni.

Ezúton hozzájárul nekünk ahhoz, hogy a szerződés tárgyát a domain regisztráció, domain megújítás és egyéb prémium szolgáltatások esetén a megbízói időszak vége előtt teljesítsük. Ha a szerződés fő tárgyát a felmondási időszak vége előtt teljesítjük, akkor nincs joga a szerződéstől elállni.

Abban az esetben, ha egy ingyenes domainért utalványt kapott a megvásárolt Premium csomaggal, és a domain regisztrációját követően a jelen ÁSZ-nek megfelelő visszatérítést kéri, a visszatérített összeg megegyezik a csomag értékével, amelyből levonjuk a domain értékét.

Ha az online reklámkampány esetében egy harmadik fél (Google) úgy dönt, hogy a hirdetett termék/szolgáltatás miatt blokkolja az elkészített kampányt, a visszatérítés nem lehetséges. Ebben az esetben a Webnode nem felelős a Felhasználó esetleges anyagi veszteségéért.

A szerződéstől való visszavonás (szerződés visszavonása) kérésére e-mailt kell küldenie Ügyfélszolgálatunknak a határidőn belül (lásd az 5. cikket). Rendelkezésre áll a formanyomtatvány itt.

A Prémium csomagok 15 napos visszamondása esetén nem kötelező ezt megindokolni, azonban információforrásként preferáljuk az indok megadását.

Egyéb prémium szolgáltatások esetén, kivéve a webhely terveket és a domain regisztrációkat, kérheti a szerződés visszavonását és a visszatérítést az aktiválás időpontjától számított 15 napon belül, még akkor is, ha az Ön hozzájárulásával kitöltöttük a szerződés tárgyát a felszámolási időszak vége előtt. Meg kell adnia a visszavonás okát. A fent említett valamennyi esetben a visszatérítést kiváltó okok a következők:

  • (a) A szolgáltatás teljes megszűnése (az ingyenes verziót beleértve);
  • (b) Folyamatos technikai probléma amely megakadályozza a weboldal működését;
  • (c) A teljes mértékben kifizetett szolgáltatás hiányossága (csatolt fizetési bizonylattal).

Figyelem: A Webnode fenntartja a jogot, hogy a felmondási indokot felülbírálja, és döntsön ennek elfogadásában.

6.6 A visszatérítés dátuma és módja

Ha Ön Felhasználó, a fizetés visszatérítésére az attól a naptól számított 14 napon belül kerül sor, amikor a Webnode megkapta az Ön szerződéses elállási kérelmét. Ha vállalkozó vagy Vállalat, akkor a fizetés visszatérítésére az attól a naptól számított 60 napon belül kerül sor, amikor a Webnode megkapta a szerződéstől való elállási kérelmét.

Ha Ön Felhasználó, akkor a visszatérítést ugyanannak a fizetési módnak a segítségével hajtják végre, hacsak másképp nem döntenek. A vállalkozók a visszatérítéseket ugyanazzal a fizetési módszerrel kapják meg, amelyet a fizetéshez használtak (ha a visszatérítés megengedett), vagy egy vissza nem térítendő visszatérítési utalvány segítségével. A szolgáltatás kikapcsolását a visszatérítéssel egyidejűleg hajtják végre.

Felhívjuk figyelmét, hogy az utalványok (kedvezménykódok) semmilyen körülmények között nem téríthetők vissza.

7. Az igénybevétel feltételei

A Webnode webhelyének, annak tartalmának, termékeinek és szolgáltatásainak „elfogadható használata” a 7.1–7.8. bekezdésekben van meghatározva. Azok a tevékenységek, amelyek e bekezdésekkel ellentétesek vagy egyéb módon tiltottak, megsértik az ÁSZ-t, és fegyelmi eljárás alá vonják Önt, jogi büntetőeljárást és a szolgálat megszüntetését vonják maguk után. További információkért lásd: 10-es rész.

A Felhasználó a Webnode weboldal igénybevételével egyidejűleg beleegyezik a következő feltételek elfogadásába:

7.1 Tartalom

A Felhasználó nem jeleníthet meg a Webnode weboldalán rágalmazó, fenyegető, trágár, káros, pornográf, valamint törvénybeütköző tartalmat, vagy olyan tartalmat amely mások személyes jogát sérti (beleértve a szellemi tulajdonjog, bizalmassági jog valamint a magánszférához tartozó jog megszegése), vagy bármilyen olyan tartalmat, amely aggodalmat, kellemetlenséget okoz. Tilos a vulgáris, durva, szexista, rasszista, és egyéb sértő vélemény kifejtése, a tiszteletteljes magatartás a mérvadó.

7.2 Tartalom tulajdonosa

A Felhasználó nem jeleníthet meg a Webnode weboldalán olyan tartalmat, amelynek nem tulajdonosa, és egyidejűleg a tulajdonostól engedélyt nem kért.

7.3 Eseményeken való részvétel

A felhasználó bármilyen verseny vagy promóció szabályait elfogadja, melyben részt vesz a Weboldalunkon, vagy azon keresztül.

7.4 Megzavarás

A Felhasználó nem kockáztatja a Webnode oldal zavartalan működtetését, biztonságát, valamint nem okoz indokolatlan kellemetlenséget és fennakadást a Webnode munkatársaknak.

7.5 Identitás

Tilos mások megszemélyesítése, valamint más személlyel való kapcsolat megtévesztése.

7.6 SPAM

Tilos a weboldal promóciója SPAM terjesztésével (pl. emailküldés olyan címekre, amelynek tulajdonosai ebbe nem egyeztek bele).

7.7 Robot Szoftver

Tilos a robot szoftver használata (vagy bármilyen más szoftver használata ami nem a Webnode) az új Webnode oldalak sokszorosításához, hozzáféréséhez vagy módosításához.

7.8 Kerülő megoldás

Tilos a kerülő megoldás alkalmazása, csomag vagy egyéb Webnode szolgáltatás vagy funkció korlátozásának a feloldásához.

8. Szellemi tulajdon

Az összes szerzői jog, védjegy, és egyéb szellemi anyag és tartalom, amely a Weboldalunk tulajdonában áll, a Webnode-ra és a licenctulajdonosra van bízva. Ez az anyag vagy tartalom csak a Webnode és licenctulajdonos írásos engedélyével használható. A Felhasználó nem jogosult a saját, vagy harmadik fél céljára másolni, sokszorosítani, közvetíteni, terjeszteni, képezni, kereskedelmileg kizsákmányolni, vagy származékos munkát készíteni a tartalomról vagy anyagról.

Amennyiben a Felhasználó tudomására jut bármilyen sokszorosítás, kizsákmányolás, erről azonnal tájékoztatja a Webnode-ot.

9. Hibás teljesítés, panaszinformációk

Garantáljuk, hogy termékeink vagy szolgáltatásaink nem tartalmaznak hibákat. Különösen azt garantáljuk a) a termékek vagy szolgáltatások rendelkeznek olyan funkciókkal, amelyekben megállapodtak, és ha az adott funkció hiányzik, akkor olyan funkciókat, amelyeket leírtak, vagy amelyekre a termék vagy szolgáltatás jellegétől függően és a hirdetésünk alapján számíthatnak; b) a termékek vagy szolgáltatások a felhasználásukhoz megadott célra alkalmasak vagy ilyen típusú termékeket vagy szolgáltatásokat általában használják; c) a termékek vagy szolgáltatások minősége vagy kialakítása megfelel az elfogadott mintának vagy sablonnak, ha a jóváhagyott minta vagy sablon minőségét vagy kialakítását meghatározták; d) a termékek vagy szolgáltatások megfelelő mennyiségben, méretben vagy súlyban vannak, és megfelelnek a jogi követelményeknek.

Ha a termék vagy szolgáltatás nem rendelkezik a fent felsorolt szolgáltatásokkal, akkor Ön Fogyasztó, kérheti:

  • a) új termék vagy szolgáltatás kézbesítését hiánytalanul, kivéve, ha a hiba jellege miatt nem megfelelő, és ha a hiba csak egy alkatrészt érint, akkor csak az alkatrész cseréjét kérheti;
  • b) ha ez nem lehetséges, felmondhatja a szerződést.
  • c) Ha azonban a hiba jellege miatt nem megfelelő a megoldás, különösen ha a hibát indokolatlan késedelem nélkül lehet eltávolítani, akkor joga van a hiba ingyenes kijavításához.
  • (d) Ha nem áll el a szerződéstől, nem gyakorolja a jogot, hogy új terméket hibátlanul szerezzen be, vagy hogy csere vagy javítás igénybe vegye, akkor ésszerű kedvezményt kérhet.
  • (e) Önnek joga van új termék vagy szolgáltatás vagy egy alkatrész cseréjéhez is, akkor is, ha eltávolítható hiba van, ha a terméket vagy szolgáltatást nem tudja megfelelően használni a javítás utáni visszatérő hibák vagy több hiba miatt. Ebben az esetben joga van elállni a szerződéstől.

Ön jogosult a Fogyasztási cikkek hibás teljesítéséből fakadó jogok gyakorlására a kézhezvételtől számított 24 hónapon belül. Ha a kézhezvételtől számított 6 hónapon belül hiba fordul elő, akkor az áru kézhezvételkor hibásnak tekintendő. Ha a hibákért való felelősséghez fűződő jogokat a hiánypótlásokra vonatkozó határidőn belül nem gyakorolják, akkor azok végrehajthatatlanná válnak.

Ha Ön Felhasználó, akkor a kézhezvételtől számított 24 hónapon belül gyakorolhatja a fogyasztói árukkal szemben fennálló hibás teljesítés jogát. Ha a hiba a kézhezvételtől számított 6 hónapon belül fordul elő, akkor a termék / szolgáltatás kézhezvételkor hibásnak minősül. Ha a hibákért való felelősséghez fűződő jogokat a hiánypótlásokra vonatkozó határidőn belül nem gyakorolják, akkor azok végrehajthatatlanná válnak.

A panaszokat elektronikus úton lehet benyújtani a support@webnode.hu e-mail címre vagy írásban a Hlinky 70, 603 00 Brno, Csehország címre. Ha Ön Fogyasztó, a panasz benyújtása után írásbeli visszaigazolást adunk ki arról, hogy mikor gyakorolta jogait, mi a követelés tartalma és milyen megoldást igényel, valamint megerősítjük a rendezés dátumát és módját.

Ha Ön Fogyasztó, a panaszról azonnal, összetett esetekben három munkanapon belül döntünk. Ez az időszak nem tartalmazza a termék vagy szolgáltatás típusának megfelelő hiba szakértői értékeléséhez szükséges időtartamot. A panaszokat, ideértve a hibák eltávolítását is, indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a panasz benyújtásától számított 30 napon belül kell kezelni, kivéve ha hosszabb időtartamban állapodunk meg.

Panasz esetén együtt kell működnie. Ha nem nyújtja be a szükséges dokumentációt vagy segítséget, nem tudjuk értékelni a követelést, vagy arról dönteni. A hiányzó dokumentumok kézbesítésének késedelme alatt a törvény szerint a határidő a döntéshez és a követelés rendezéséhez nem fut.

Ha vállalkozó, akkor a hibás teljesítéshez kapcsolódó jogokat és kötelezettségeket az alkalmazandó törvények szabályozzák.

10. Privát információk és adatvédelem

A program felszólíthatja Önt, hogy adja meg személyes adatait a Webnode különféle webhelyein. Kérjük, olvassa el az Adatvédelmi Szabályzatot a személyes adatok kezelésének részleteiről.

Ha termékeink vagy szolgáltatásaink révén feldolgozza az egyének személyes adatait, akár adatkezelőként, akár személyes adatkezelőként, akkor vállalja, hogy betartja a személyes adatok feldolgozása során az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló, 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti rendeletet, amely hatályon kívül helyezi a 95/46 / EK irányelvet (általános adatvédelem szabályozás).

11. Feltételeink megsértése

A 7. cikkben megállapított feltételek be nem tartása és / vagy a jelen Szolgáltatási feltételekkel ellentétes vagy egyéb módon tiltott tevékenységekben való részvétel fegyelmi és jogi eljárás alá vonhatja Önt. A fegyelmi eljárás megindításáról szóló döntés (beleértve, de nem korlátozva az összes szolgáltatás megszakítását) a Webnode mérlegelési jogkörébe tartozik, és indoklás nélkül is végrehajtható.

Kérjük, jelezze a jelen Szolgáltatási feltételek, Általános Szerződési Feltételeink vagy a helyi törvények megsértését. Az ilyen tevékenységekről való értesítéshez kattintson ide.

12. Szolgáltatások megszakítása / megszüntetése

Fenntartjuk a jogot arra, hogy szolgáltatásainkat azonnali hatállyal felmondjuk vagy felfüggesszük, ha megsérti vagy ésszerű okunk van feltételezni, hogy valószínűleg megsérti Általános Szerződési Feltételeinket. Ezenkívül saját belátása szerint megszüntetjük az Ön számára nyújtott szolgáltatásainkat, ha olyan magatartással jár, amelyet elfogadhatatlannak találunk. A fegyelmi eljárás megindításáról szóló döntés (beleértve, de nem korlátozva az összes szolgáltatás megszakítását) a Webnode mérlegelési jogkörébe tartozik, és indoklás nélkül is végrehajtható.

13. Korlátolt felelősség

NEM VAGYUNK FELELŐSEK A FELHASZNÁLÓKNAK, VAGY HARMADIK FÉLNEK OKOZOTT KÁRÉRT, AMELYEK KÖZVETETTEN, KÖVETLENÜL, VAGY VÉLETLENÜL, A SZOLGÁLTATÁSOK ÉS / VAGY TERMÉKEK HASZNÁLATÁVAL KAPCSOLATBAN TÖRTÉNNEK, BELEÉRTVE AZ ANYAGOK LETÖLTÉSÉT A SZOLGÁLTATÁSÁT. NEM VAGYUNK FELELŐSEK A FELHASZNÁLÓK VAGY HARMADIK FELEK KÁRÁÉRT, A SZOLGÁLTATÁSOK ÉS / VAGY WEBOLDALUNK ÉS / VAGY TERMÉKEK HASZNÁLATÁNAK NEM MEGFELELŐ HASZNÁLATÁÉRT, NEM KÖZVETLEN, KÖZVETLEN VAGY EZZEL KAPCSOLATOSAN. A SZOLGÁLTATÁSOK HASZNÁLATA A SAJÁT FELELŐSSÉGÉRE TÖRTÉNIK ÉS A SZÁMÍTÓGÉP RENDSZERÉNEK, VAGY EGYÉB KÉSZÜLÉKEK A MEGHIBÁSODÁSÁÉRT VAGY AZ ADATOK ELVESZTÉSÉÉRT CSAK ÖN A FELELŐS.

ELFOGADJA ÉS MEGÉRTI, HOGY A WEBNODE OLDAL ÉS SZOLGÁLTATÁSAINK ÉS TERMÉKEINK HASZNÁLATA A SAJÁT FELELŐSSÉGÉRE TÖRTÉNIK ÉS A WEBNODE WEBOLDAL ÉS SZOLGÁLTATÁS ÉS TERMÉK ÚGY KERÜL KÍNÁLATRA, MINT "ELÉRHETŐ" ÉS “AHOGY VAN” SZOLGÁLTATÁS. TOVÁBBÁ ELISMERI, ÉS ELFOGADJA, HOGY NEM VAGYUNK FELELŐSSEK ÉS NEM VÁLLALUNK FELELŐSÉGET A HARMADIK FÉL OLDALÁÉRT ÉS / VAGY AZ ANYAGOKÉRT, AMELYEKHEZ HOZZÁFÉR A WEBNODE WEBHELYEN.

A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA A NEMZETI JOGSZABÁLYOK ÁLTAL MEGENGEDETT MÉRTÉKRE ALKALMAZANDÓ.

13.1 Harmadik fél

Nem támogatunk, és nem vállalunk felelõsséget semmilyen tartalomért, reklámért, termékért vagy szolgáltatásért, amely harmadik felek webhelyein vagy azokon keresztül érhetõ el.

Az Ön és a Harmadik Fél között a Webnode Honlapon vagy azon keresztül található tranzakciókat, beleértve a termékek, szolgáltatások fizetését és szállítását, valamint az ilyen ügyletekkel kapcsolatos egyéb feltételeket, garanciákat vagy nyilatkozatokat, Ön és a szóban forgó szervezet között kell végrehajtani. Ezért nem vállalunk felelősséget és semmilyen veszteségért / károkért nem válljuk a felelősséget, amelyek ilyen ügyletek során merültek fel.

13.2 A jótállás kizárása

A Webnode, annak leányvállalatai és licencadói nem jelentik és nem garantálják az Ön számára, hogy:

  • (a) A szolgáltatások és termékek használata megfelel a Felhasználó követelményeinek;
  • (b) A szolgáltatások és termékek használata megszakítás nélküli, időszerű, biztonságos, és hiba- és vírusmentes;
  • (c) A szolgáltatások és termékek használatából eredő pontos és megbízható információt kap a Felhasználó;
  • (d) A szolgáltatás részeként az Ön számára biztosított szoftver működésének vagy funkcionalitásának hibáit kijavítják;

a nemzeti jogszabályok által megengedett mértékben.

Semmilyen írásbeli vagy szóbeli tanács vagy információ amelyet a Felhasználó a Webnode-tól kap a szolgáltatásainktól vagy azon keresztül, nem létesít garanciát amely nincs meghatározva a Felhasználói Feltételekben.

Ezenkívül a Webnode kifejezetten elutasít minden, bármiféle kifejezett vagy hallgatólagos jótállást és feltételt, ideértve, de nem korlátozva ezekre a bejelentett garanciákat és a forgalmazhatóság és / vagy az adott célra való alkalmasság feltételeit, a nemzeti jog által megengedett mértékben.

14. Korlátolt felelősség

A fenti, a felelősség korlátozására vonatkozó általános kikötésen (13. szakasz) ELFOGADJA, HOGY A WEBNODE ÉS SZOLGÁLTATÓI NEM FELELŐS A 14.1–14.3. BEKEZDÉSBEN EMLÍTETT ESETEKÉRT a nemzeti jogszabályok által megengedett mértékben.

14.1 Általános

Bármilyen közvetlen, közvetett, véletlen, következményből vagy példaszerű károkért amelyekért a Felhasználó felel, a felelősség bármely alapon álljon is fenn, beleértve de nem korlátozva bármilyen profitveszteségre (közvetlen vagy közvetett), hírnév veszteségére, adatveszteségre, pótszolgáltatások és termékek beszerzésének veszteségére vagy más nem kézzelfogható veszteségre.

Bármilyen veszteség vagy kár, amelyet Ön okozhat, ideértve, de nem korlátozva a következőkre:

  • (a) A Felhasználó felé közvetített reklám teljessége, pontossága, vagy léte, valamint bármilyen Felhasználó és hirdető vagy szponzor közti kapcsolat vagy tranzakció (amelynek hirdetése megjelenik a weboldalon) következménye;
  • (b) Bármely változás, amelyet a Webnode végrehajthat a szolgáltatásokban (vagy a szolgáltatásokon belüli bármely szolgáltatásban) a szolgáltatás teljes nyújtásának állandó vagy ideiglenes megszüntetése miatt;
  • (c) Bármely tartalom és egyéb kommunikációs adatok törlése, megsérülése vagy a tárolás elmulasztása, amelyeket Ön a szolgáltatások használatával fenntartott vagy továbbított;
  • (d) Nem adta meg a Webnode-nak a pontos számlainformációkat;
  • (e) Elmulasztotta megőrizni a jelszavát vagy a számla adatait biztonságban és bizalmasan.

14.2 Hatáskör

A Webnode 14.1. Szakaszában az Ön felé fennálló felelősségre vonatkozó korlátozások akkor alkalmazandók, ha a Webnode-ot értesítették, vagy tudnia kellett volna bármilyen ilyen veszteség lehetőségéről. Ezenkívül az Ön joghatóságán belül törvényes korlátozások vonatkoznak Önre.

14.3 A Webnode webhelyeken biztosított információk

Nem vagyunk felelősek a következőkért:

  • (a) A Felhasználók által írott tartalomért, amelyek a blogon vagy fórumon jelennek meg. Továbbá ilyen tartalmat a Webnode nem promotál és fenntartja a jogot, hogy moderálja ezeket a hozzájárulásokat, azzal, hogy válaszol, kommentál, szerkeszt, nem posztol, vagy eltöröl bizonyos tartalmat a blogról vagy fórumról a teljes belátása szerint. Azonban bizonyos tartalom eltörlésének elmúlasztása nem jelenti az anyag promótálását vagy elfogadását a Webnode részéről;
  • (b) A Webnode weboldalokon található információ pontosságáért, időzítéséért vagy megbízhatóságáért. A Webnode nem tehető felelőssé a blogon vagy fórumon megjelenő felhasználói kijelentésekért, tanácsért, véleményért. Amennyiben feljelentést tenne egy Felhasználó egy másik Felhasználó kijelentéseiért/tetteiért, ezt mindenáron az adott Felhasználóval szemben hajthatja végre és nem a Webnode-dal szemben;
  • (c) A Webnode weboldal minőségéért, pontosságáért, vagy alkalmasságáért, kivéve amit a törvény elrendel. A Webnode azonban minden lehetséges erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy szolgáltatásait professzionalizmussal kínálja;
  • (d) Gondatlanságból eredő csalárd megtévesztésért, halálért, vagy személyes sérülésért. A Webnode nem tehető felelősség bármilyen veszteségért, kárért amelyet a Felhasználó vagy Harmadik fél elszenvedhet a Webnode weboldal használata következtében.

15. A fogyasztói jogviták peren kívüli rendezése

A Felhasználónak (fogyasztónak) joga van a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére. Az elektronikus hírközlés területén a fogyasztói jogviták vagy a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésének megfelelő információi itt találhatók: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2&lng=EN

16. Folyamatos Fejlődés

A szolgáltatásaink és termékeink minősége az elsődleges számunkra. A Folyamatos fejlődés (Continuous Improvement Process CPI) hívei vagyunk mind technológiai mind design szempontjából.

17. Visszajelzés

A kiválóság iránt elkötelezettségéből fakadóan a Webnode AG várja felhasználóinak észrevételeit, javaslatait a jelen Általános feltételekről. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a véleményével / javaslatával való hozzájárulás érdekében Ügyfélszolgálatunkkal, vagy küldjön e-mailt a következő címre: support@webnode.hu

18. Változások weboldalainkon

A Webnode fenntartja a jogot, hogy weboldalunk bármely részét bármikor értesítés nélkül megváltoztassa vagy eltávolítsa, vagy határozatlan időre megszüntessük a weboldalunkat.

19. Panaszkezelés

A panaszokat a Webnode ügyfélszolgálatán keresztül kezelik.

20. Magatartási kódex

A Webnode-ot a Felhasználókkal szemben semmilyen magatartási kódex nem köti.

21. Feltételek módosítása és frissítése

A Webnode AG fenntartja a jogot, hogy bármikor frissítse az Általános Szerződési Feltételeket, figyelembe véve az status quo jogi, iparági vagy egyéb változásait. A megállapodás legújabb frissített változata a "webnode.com" weboldalon érhető el. Ha egy frissítés jelentősen megváltoztatja a jogait, akkor értesítést küldünk Önnek egy ésszerű határidőn belül, mielőtt a frissítés hatályba lépne. Elutasíthatja a jelen Feltételekben bekövetkezett változásokat a Webnode webhelyének, termékeinek és szolgáltatásainak használatának megszüntetésével. Erősen arra ösztönözzük az összes felhasználót, hogy teljes mértékben olvassa el ezt a megállapodást, és rendszeresen ellenőrizze. A dokumentumok az utolsó frissítés napján érvényesek.

Figyelmeztetés: A szolgáltatásainkkal kapcsolatos tapasztalatok javítása érdekében közzéteszük az Általános Szerződési Feltételek valamennyi dokumentumát. Az angol és a jelenlegi változat közötti esetleges eltérések esetén az angol változat érvényesül. Amely a www.webnode.com címen érhető el.